Gran participació a les proves Cangur de matemàtiques

Aquest dijous 16 de març gairebé 100 alumnes des de 1r d’ESO a 2n de batxillerat han participat a les proves Cangur de matemàtiques que s’han celebrat al gimnàs de l’institut.

Com cada tercer dijous del mes de març, un grup d’alumnes de tots els nivells han acceptat el repte de resoldre al llarg de cinc quarts d’hora 30 problemes de dificultat creixent. Aquest curs, malauradament, els alumnes de tercer no hi han pogut participar perquè eren a esquiar.
Aquest concurs se celebra el mateix dia a la mateixa hora a tot Catalunya i al País Valencià i agrupa en total uns 100.000 nois i noies amb ganes de resoldre problemes de matemàtiques.
Ara ens toca esperar per saber els resultats però, de moment, tots ja són guanyadors en ganes i esforç! Enhorabona a tots els participants!