Gran èxit de la quina de Nadal

Aquest cap de setmana (15 i 16 de desembre) el Brugulat ha celebrat la seva tradicional Quina de Nadal. En total, es van sortejar 22 fantàstiques paneres confeccionades entre pares, alumnes i professors i proporcionades per un gran nombre d’establiments de Banyoles i rodalies. La Quina va tenir una molt bona participació de públic i estem molt contents del resultat.
Volem expressar un agraïment especial a tots els quI l’han fet possible: alumnes, professors, comerços de la comarca i, sobretot, una AMiPA que ens ha ajudat moltíssim. Cada vegada és més proper el nostre objectiu: Itàlia, compte que venim!