Gran cinquè premi en el concurs “problemes a l’esprint”

Aquest dimecres 15 de febrer, deu alumnes de segon d’ESO (Mohamed Ahannach, Damià Bosch, David Caballero, Afra Ferreiro, Carla Garcia, Mariona Isern, Jana Mainadé, Eloi Prat, Iona Prat i Martí Vilà) i disset de primer d’ESO (Blai Ballarín, Oliba Callís, Elna Duran, Leia Garcia, Arlet Ginabreda, Oriol Giralt, Maria Masoliver, Pau Mercader, Bernat Noguer, Adrià Luna, Sergi Luna, Martí Oliva, Roger Planas, Mariam Razaq, Marçal Rodríguez, Marcel Sintes i Pol Vilarnau) van participar en el concurs matemàtic de Problemes a l’Esprint per a equips de primer i segon d’ESO que s’organitza anualment a tot Catalunya, País Valencià i Illes Balears.
Es tracta de resoldre amb el mínim temps possible deu problemes que, a vegades, un està lligat amb l’altre. Cal dir que els vint-i-set alumnes van treballar molt bé en equip i van aconseguir resoldre satisfactòriament tots els problemes en poc més de mitja hora, un temps increïblement bo. A part d’aquests deu primers problemes, en van resoldre tres més, que s’anomenen “de propina”. Cal destacar que tots tretze problemes els van resoldre a la primera, sense cap errada prèvia.
Aquí podeu veure la crònica completa que apareix a la pàgina web de El Cangur i veureu com el nostre centre, representat per aquests nois i noies, apareix en aquest EXCEL·LENT CINQUÈ LLOC.
Molt bona feina. Enhorabona nois i noies!!!