Geologia del Baix Empordà: de Begur a Pals

El passat 26 de gener els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de Ciències de la Terra i del Medi Ambient, van poder gaudir d’un recorregut geològic per la Costa Brava. El recorregut s’inicià a la localitat de Begur i va finalitzar a la Platja de Pals (Els Masos de Pals). Els alumnes van poder observar un gran ventall de fenòmens geològics, tipologia de roques, riscos geològics i els impactes que causen les activitats i construccions antròpiques en aquesta zona, així com els sistemes de prevenció.
Per culpa del mal temps no es van poder fer totes les activitats a l’aire lliure com els talls geològics, els exercicis de planificació ambiental i predicció de riscos però sí que va servir per complementar les explicacions fetes a la classe.