Exposició final del projecte “Experimentem la prehistòria”

L’alumnat de 1r d’ESO ha treballat la prehistòria des de molts vessants. Ha estat un projecte transversal que els ha ocupat tot aquest trimestre i ara, finalment, n’hem pogut veure el resultat.
El primer trimestre s’ha acabat i així també ha finalitzat el projecte transversal de 1r d’ESO “Experimentem la prehistòria”. L’alumnat i els professors d’Educació Visual i Plàstica, Ciències Experimentals i Ciències Socials implicats en aquest projecte hem desenvolupat, al llarg de dotze intenses setmanes, diferents reptes relacionats amb els fòssils, l’habitatge, l’alimentació, els ornaments, les eines, l’art i la ceràmica. Junts, hem visitat el poblat neolític de La Draga i el CosmoCaixa a Barcelona i ens hem posat en la pell dels nostres avantpassats a l’hora de fabricar els diferents objectes, dels que ara n’exposem una mostra al rebedor del primer pis de l’institut.
Us convidem a tots a fer-hi un cop d’ull i a gaudir del resultat dels nostres esforços. Potser sols hauríem anat més ràpid, però treballant en grup, hem arribat  molt més lluny.