Entrega dels premis Cangur XXIV

Aquest dilluns 27 de maig de 2019 va tenir lloc al Teatre Poliorama de Barcelona l’acte de reconeixement als premiats de les proves Cangur i altres concursos relacionats. En total, s’hi van reunir més de cent alumnes del territori, d’edats compreses entre els deu i els divuit anys i, enguany, dos alumnes del nostre centre hi han estat convidats: l’Arnau Padrés de 2n de batxillerat i en Gabriel Badia, de 4t d’ESO.
El primer va quedar 2n a les proves Cangur i va rebre la distinció del Pin de Plata (un premi per a tots els Països Catalans), en reconeixement a la seva trajectòria matemàtica que ja l’havia portat anys anteriors a ser premiat. I el segon, 3r a les proves Cangur del seu nivell, també va ser 2n a la Marató de Problemes (un concurs telemàtic), per la qual cosa va obtenir una altra distinció.
Tot plegat va durar prop de dues hores. Els qui hi van assistir van presenciar també discursos de personalitats del món de l’educació i de les ciències. Va ser un acte molt bonic, solemne, però entretingut. Es va viure una gran rebuda als guanyadors i guanyadores.
I, només queda felicitar els representants del nostre institut i també tots aquells alumnes que aquests darrers anys han participat en concursos d’aquest tipus. Tots han contribuït a instaurar el bon nom del Brugulat.
Text escrit per en Gabriel Badia (4t ESO)