Verd i Blau, sisplau! Intercanvi de jocs entre 1r de batxillerat i 1r d’ESO

Aquest últim trimestre l’alumnat de primer de batxillerat de la matèria de Ciències del Món Contemporani ha estat realitzant un projecte de sostenibilitat. Una de les tasques del projecte ha estat dissenyar jocs de taula on jugant, jugant, aprenguéssim i raonéssim sobre quin és el nostre impacte sobre la Terra, quines en són les conseqüències i com ho podem solucionar. Com que l’alumnat de primer d’ESO són uns experts en el joc, ens van venir a explicar quins jocs havien dissenyat i elaborat ells en el seu projecte #banyolesexperience; així els de primer de batxillerat tenien exemples per tenir bones idees! Per tancar el projecte, primer d’ESO i batxillerat van fer unes sessions d’intercanvi per jugar als jocs de sostenibilitat. Ens ho vam passar d’allò més bé!