Emotiu acte de graduació de l’alumnat de cicles formatius

Recentment, l’INS Josep Brugulat va viure un dels moments més emotius i especials de cada curs: l’acte de graduació de l’alumnat dels cicles formatius. Durant l’esdeveniment, els estudiants van compartir les seves experiències tant a l’INS Brugulat com en les empreses on van realitzar les seves Formacions en Centres de Treball. A banda de les paraules de la Marina Mas, responsable de RRHH, també es van realitzar actuacions musicals excepcionals, a càrrec de la talentosa Mariona Callís i el DJ Lluc Corbalán. Com a part del reconeixement, es van lliurar dos premis especials Areté a estudiants destacats per l’esforç i la superació demostrats durant la seva etapa formativa.

Aquesta emotiva cerimònia de graduació simbolitza l’èxit i el reconeixement dels graduats i graduades, que han arribat al final d’una etapa important en la seva formació. Des de l’INS Josep Brugulat, els felicitem per haver aconseguit aquesta fita i els desitgem un futur laboral ple d’èxits i realització professional. Amb les habilitats i els coneixements adquirits durant els seus estudis, estan preparats per enfrontar-se als desafiaments del món laboral amb confiança i determinació. Enhorabona!