Els cicles formatius del Brugulat participen al programa “Emprenedors” de RAC1

En Pere Recasens, alumne del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Instal·lació i Moblament, va participar com a convidat al darrer podcast de la temporada “Emprenedors” de RAC +1 aquest dilluns 12 de juliol. La gravació del programa radiofònic, que presenta i dirigeix el periodista Oriol Llop, va ser a l’espai innovador i creatiu que la casa SEAT té a Barcelona, i estarà disponible a partir del proper 25 de juliol a la web de Rac1.cat. Aquesta activitat ha estat organitzada en el marc del projecte “Fent empresa des de l’escola” de la patronal gironina FOEG en col·laboració amb la Diputació de Girona.
Aquesta va ser la darrera edició del podcast “Emprenedors” de RAC +1 de la temporada, una edició especial, amb un format de programa diferent en el qual joves i estudiants, que tenen en comú el somni de ser un dia emprenedors, van dialogar amb els fundadors d’startups ja consolidades. El programa va tractar dos temes: Com seran les cases del futur? Podrà ser la fusta, material 100% sostenible, la base dels edificis de del futur? I el segon aspecte de futur que es va tractar va ser la presència humana a l’espai més enllà de la Terra. Serem capaços de conquerir part del nostre espai exterior? Pere Recasens, el nostre alumne del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Instal·lació i Moblament i guanyador del CAT Skills en modalitats d’estructures d’obra va compartir experiències amb l’Adrià Argemí, CEO de Pangea Aerospace; en Xavier Claramunt, founder de Smartlivng i, l’Anna Martí i Zacari Sougniez, joves promeses Lego League de l’escola Els Estanys de Platja d’Aro.
Sense cap mena de dubte, una experiència ben interessant i enriquidora que de ben segur estimularà encara més la creativitat d’aquestes joves promeses. No us perdeu el programa!