Els alumnes del PIP a la Fira de Miniprojectes

Aquest dijous dia 3 de febrer, els alumnes del PFI-PIP van participar a la Fira de Microprojectes en línia, en la qual grups de tot Catalunya van exposar un dels seus treballs.
El nostre grup va presentar el projecte “Ocells de jardí”, que han realitzat en col·laboració amb la llar d’infants La Balca.
El treball, que consistia a construir i instal·lar caixes niu i menjadores per a ocells, ha significat per als nostres alumnes  un aprenentatge important en el desenvolupament i en l’aplicació de projectes. D’altra banda, als infants de La Balca l’arribada de les menjadores els possibilita l’observació dels ocells i dels seus costums d’una manera més propera i íntima. Posar-los menjar, observar com fan el niu, què els agrada… els despertarà la curiositat i l’interès per protegir i tenir cura dels espais naturals.
La participació en activitats com aquesta són un bon estímul per incentivar el treball creatiu i per valorar la repercussió en els altres del treball propi.