Els alumnes de 3r d’ESO visiten el Cosmocaixa

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El divendres passat els alumnes de 3r d’ESO van anar al Cosmocaixa. La visita va ser molt interessant ja que van poder realitzar un taller d’electricitat on van comprovar en primera persona què és això d’una gàbia de Faraday. Per altra banda, un segon grup d’alumnes també va realitzar un taller d’acústica molt espectacular on hi jugaven el foc i les ones sonores. I tot això a més a més de gaudir d’un munt d’activitats interactives a la sala de la matèria: aplicacions del plasma, el pèndol de Foulcault, el bosc inundat, les edats de la Terra, les ones estacionàries, bacteris en condicions extremes, col·leccions de minerals molts diverses, etc. En resum, va ser un matí molt científic i, al mateix temps, molt divertit. Esperem que el proper curs puguem realitzar experiències científiques igual d’engrescadores.