Els alumnes de 1r cicle graven una coreografia de percussió corporal

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat divendres 11 de desembre vam filmar el vídeo Try amb els alumnes de primer i segon d’ESO a la pista de dalt de l’institut. Aquest projecte és una resposta a l’escola Daina-Isard  que va retar a les escoles i instituts a seguir uns  tutorials creats per en Santi Serratosa i la Mariona Castells. Durant 3 mesos els nostres alumnes han estat aprenent aquestes coreografies de percussió corporal a les classes de música. La cançó Try de la Colbie Caillat ha estat gravada a l’estudi d’en Robert Fàbrega a on els alumnes del nostre batxillerat escènic van fer una bonica interpretació. Volem agrair la col·laboració del departament  de ViP i els seus alumnes de Batxillerat artístic en el dibuix del clip de l’institut sobre la pista de l’institut.
Dimarts vinent al concert de Nadal, presentarem el vídeo i també el seu making off. Si vols veure el clip del Brugulat a vista de drone, us hi esperem a tots i a totes al gimnàs de l’institut!!