Els alumnes de 2n de batxillerat participen en una Jornada de Filosofia a la UDG

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 2n de batxillerat del Brugulat van assistir el divendres 11 de desembre a una Jornada de Filosofia a la Universitat de Girona junt amb alumnes d’onze centres més de les comarques gironines. El tema de la jornada era Imatge, veritat i poder. Els alumnes van participar en debats intercentres i alguns d’ells van ser els portaveus, participant posteriorment en un debat general.
La primera part de la jornada es va desenvolupar a la Universitat de Girona i va acabar amb un esmorzar de treball compartit entre professors i estudiants. A continuació ens vam traslladar al Teatre Municipal, on alguns dels alumnes van llegir les seves comunicacions sobre el tema de la jornada, per després escoltar tots la conferència del professor d’estètica de la Universitat de Girona Xavier Antich. Com a cloenda un grup d’alumnes del Sant Elm de Sant Feliu de Guíxols van escenificar una petita obra teatral.
Es pot dir que va ser una sortida molt profitosa i interessant.