Els alumnes d’arts escèniques assagen Expanding Edges

Els escènics de segon ja hem començat el Projecte de dansa amb en Marcel Bassachs. En Marcel és director de la companyia de dansa Moviment Lantana de Banyoles. En Marcel vindrà tots els dimecres del curs per muntar diversos projectes de dansa. Ara estem muntant una coreografia per ballar conjuntament amb el Grup de dansa inclusiva DANSCAPACITATS.
L’espectacle es dirà Expanding Edges i es podrà veure el 3 de desembre a l’Auditori de Banyoles i cal dir que ha estat seleccionat per participar a la Marató de TV3, com activitat paral·lela. Molt aviat podrem veure el cartell de l’espectacle que ens l’estan dissenyant els alumnes de Batxillerat Artístic Plàstic.