El Brugulat participa en la Trobada de Comitès Ambientals del Gironès

Aquest dimecres 3 de febrer va tenir lloc la 1a Trobada de Comitès Ambientals del Gironès, Pla de l’Estany i Baix Empordà en format virtual. S’hi van implicar els 13 instituts que són Escola Verda de les tres comarques amb un total de 73 alumnes i 23 docents. La trobada ha estat dinamitzada per l’Eskamot Verd de l’escola Sant Ramon Nonat de Barcelona. Del nostre centre hi han participat els parlamentaris verds de 2n, 3r i 4t d’ESO: Rut Ahumada, Jana Rovirola, Iker Gil, Nicolau Juliol, Queralt Rodríguez i Jana Miravete.

L’objectiu de la jornada ha estat reflexionar plegats sobre la força que pot tenir la comissió ambiental, quines accions pot fer i quina és la millor manera de dinamitzar-la. I sobretot, descobrir la força del treball en xarxa i compartir experiències.
La Trobada de Comitès Ambientals d’enguany s’ha valorat molt positivament, i els instituts participants s’han proposat poder tirar endavant algunes de les accions plantejades, sobretot les que comporten el treball en xarxa.