Ecologia microbiana a l’estany de Banyoles

Aquest dilluns 9 de març amb l’alumnat de 2n de batxillerat de biologia hem fet una sortida amb l’Escola de Natura a l’estany de Banyoles per tal de conèixer i estudiar els microorganismes que en formen part.
Durant la sortida, hem pres mostres de diferents aigües (estany, font Pudosa, brolladors, estanyol del Vilà…), hem pogut comprovar les seves qualitats i característiques i hem pogut veure com aquestes estan influïdes per la seva procedència i els microorganismes que hi viuen. L’activitat ha finalitzat a les instal·lacions de l’Escola Natura on hem pogut observar, a través dels microscopis, el fitoplacton i el zooplacton de l’estany.
En podeu veure algunes fotografies adjuntes a la notícia, realitzades pel mateix alumnat.