Dicccionari visual matemàtic

Durant el mes de febrer de 2020, el Departament de Matemàtiques de l’INS Josep Brugulat va organitzar un concurs, anomenat Diccionari Visual Matemàtic, en el qual els /les alumnes havien d’escollir nou conceptes d’entre aquest:
ATZAR, COMMUTATIU, DIVISIÓ, ESCALA, EQUACIÓ, FRACCIÓ, INCÒGNITA, MITJANA, NÚMERO PI, PARÀBOLA, PARAL·LEL, PERIODICITAT, POTÈNCIA, PROBABILITAT, PROBLEMA, PROGRESSIÓ, PROPORCIÓ, RADICAL, SEMBLANÇA, SIMETRIA, VOLUM. Obligatòriament un havia de ser el NÚMERO PI, i havien de fer una foto que il·lustrés cadascun d’ells..
Hem de dir que estem molt contents/es perquè aquesta iniciativa ha tingut molt bona acollida entre l’alumnat, com així ho demostren l’alta participació i la qualitat dels treballs presentats.
Les alumnes guanyadores han estat:
1r premi – Núria Martos de 4t D
2n premi – Estel·la Vilà de 1r D
2n premi – Laura Llandrich de 3r A
3r premi – Cristina Riera i Ariadna Canadell de 2n D
3r premi – Berta Cufí de 2n D.
Les volem felicitar per la bona feina feta i donar-los les gràcies per participar.
Quan es reobri el centre els donarem l’obsequi que els havíem d’haver entregat divendres 13 de març.