Classificades i classificat per la segona fase del Fem Matemàtiques 2020

El nostre institut va presentar dos treballs a la primera fase del Fem Matemàtiques 2020: un a primer d’ESO, que van elaborar la Rut Ahumada, l’Aina Àvila, l’Alejandra Castro i l’Estel·la Vilà. I un altre a segon d’ESO, realitzat per la Clara Morillo, l’Isona Ros i en Grau Serramitjana:
Es tracta de resoldre 3 problemes des del mes de novembre fins a mig febrer.
I tant un equip com l’altre s’han classificat per la Fase Final Gironina que s’havia de celebrar el 28 de març a l’escola de La Draga de Banyoles. En cas de classificar-se, s’hagués accedit a la Fase Final de tot Catalunya, que s’havia de celebrar el 9 de maig a Platja d’Aro. Malauradament, pels motius que tothom sap, s’han anul·lat totes dues proves.
Fent clic aquí teniu trobareu la informació general i fent aquí tots els/les alumnes classificats/des de les comarques gironines
Des del Departament de Matemàtiques volem felicitar aquestes 6 noies i aquest noi pel seu èxit en classificar-se per la Fase Final Gironina.
Enhorabona!!!