Descobrim els avanguardes amb el projecte BrugulArt

Aquests dies a l’institut hi trobareu una exposició d’obres fetes pels alumnes de 4t d’ESO. Al llarg del segon trimestre, a les classes de socials, hem estat treballant l’art del s. XX a partir d’un projecte que hem anomenat BrugulArt. En una fase inicial del projecte, expliquem l’art de les Segones Avantguardes i els alumnes fan una mapa conceptual, observen obres i trien la que voldran treballar. En una fase de desenvolupament, ens posem mans a l’obra, elaborant una fitxa tècnica sobre l’obra escollida i la biografia de l’autor. Durant aquesta fase, també pinten les obres. Ja a la fase final, fan un seguit de propostes sobre com voldran exposar les obres i documenten el treball realitzat.
Durant dos mesos, ens hem tacat de pintura, hem descobert dots creatius amagats i capgirat les classes, convertint-les en improvisats tallers artístics. El resultat, el podreu contemplar durant unes setmanes al passadís de l’institut. No us oblideu de treure els mòbils per llegir els codis QR, és una exposició interactiva! Esperem que en gaudiu!