Delf & Cambridge al Brugulat

El passat dissabte 5 de maig l’Institut Josep Brugulat va acollir els exàmens Cambridge, FCE (B2) i PET (B1), que els tres instituts públics del Pla de l’Estany organitzem des de fa tres anys en col·laboració amb Merit School. 53 estudiants de secundària es van aplegar al nostre centre per fer les proves, que es van iniciar a les 9:00 i es van allargar fins a 2/4 de 4.
Així mateix, dimecres 9 de maig, el Brugulat també va acollir els exàmens orals oficials DELF (francès B1) i, de nou, l’alumnat dels tres centres públics de secundària de la comarca, 46 en total, va anar desfilant pel nostre institut al llarg de tot el dia. Aquests alumnes ja havien fet les proves escrites a l’Ins Montilivi de Girona el passat 25 d’abril.
A totes i tots, we wish you the best of luck!!! Bon courage et bonne chance!