Concert dels alumnes de l’optativa de música de 4t d’ESO

Aquest dijous 8 de juny a la tarda, els alumnes de l’optativa de música de 4t d’ESO, amb la col·laboració especial d’alguns alumnes de l’optativa d’Arts escèniques en dos temes, van portar a terme el Concert de final de curs en el qual van oferir una mostra del repertori treballat durant tot l’any.

Un repertori  variat i engrescador que planteja la interpretació de peces de diversos estils. Vam poder gaudir de  8 cançons i dues coreografies, una de la ballarina Raquel Viñuales i una de percussió corporal.  També vam cantar el rap guanyador del Concurs Hip Hop per la Pau. Vam utilitzar dos escenaris diferents dins del gimnàs de l’institut, de manera que el públic havia d’anar movent la cadira per canviar d’escenari, un fet que va resultar divertit i va ser tot un èxit!
Agraïm a totes les famílies, amics i professors la seva assistència. Tots ells van convertir el gimnàs en un espai molt especial.