Comiat emotiu per als alumnes de 4t d’ESO

Aquest divendres 18 de juny vam celebrar l’acte de graduació per als alumnes de 4t d’ESO. Ara només ens queda desitjar-los molta sort a tots i que siguin molt feliços, recordant-los el missatge escrit a l’ampolla “Pensa en positiu i veuràs sempre l’ampolla mig plena”.
Finalment, aquest divendres 18 de juny va tenir lloc l’acte de graduació dels alumnes de 4t d’ESO.
Aprofitant que teníem l’institut per a nosaltres sols, vam celebrar que tenim una nova promoció d’alumnes que ha finalitzat l’etapa i que s’ha graduat. Va ser un dia molt emotiu i amb molts actes: teatre, concert virtual, vídeos de les optatives, vídeos de les tutories, recull de fotos de la promoció, fotos i més fotos al photocall… I al final, l’acte de comiat amb parlaments dels alumnes, del director i els reconeixements oportuns. Els nois i les noies, de la mà dels seus tutors, van rebre de record una foto del grup, una ampolla reutilitzable i, com no podia ser d’altra manera, el birret com a símbol de la graduació.