Comencem el projecte “Puges o Baixes” una òpera del compositor Paco Viciana

El passat dimecres 28 de setembre diferents alumnes de primer de Batxillerat d’Arts Escèniques varen assistir al càsting que el compositor Paco Viciana va portar a terme a la Casa de Cultura de Girona per tal d’escollir els cantants que formaran part de la seva òpera “Puges o Baixes”, que s’estrenarà el segon trimestre del 2017.
En Paco Viciana ens ha brindat l’oportunitat de formar part del seu projecte musical i els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques estaran al llarg de tot el procés en contacte amb el compositor, els cantants, el director escènic i els tècnics. El projecte dels nostres alumnes consisteix en seguir tot el procés de construcció de l’òpera per tal de redactar-ne un llibre. Pot ser una gran experiència pels nostres alumnes, per tal de poder observar detalladament totes les tasques de construcció d’una òpera des de molts àmbits i papers diferents.