El Brugulat estudi de gravació d’un documental sobre la memòria històrica

Dijous, les aules del Brugulat es van convertir en un improvisat estudi de gravació. Un equip de professionals van venir a filmar a la Mar Fauria i la Júlia Bales, les alumnes de batxillerat que des del curs passat han participat, juntament amb l’Alba Heras i alumnes dels altres instituts, en el projecte de recuperació de la memòria històrica organitzat des de l’ajuntament de Banyoles.
Durant tot l’estiu, els participants en el projecte han estat enregistrant imatges i entrevistant els seus avis, que han estat uns testimonis d’honor dels fets que van viure durant la guerra civil i la repressió franquista al nostre municipi. D’aquesta manera, aquest projecte arriba a la seva fi. Ara falta editar totes les imatges i a finals d’any podrem gaudir de l’estrena del documental obert a tot el públic.
Ha estat una experiència molt interessant i enriquidora que aquest curs està previst repetir.
Quan arribi a la gran pantalla, us ho farem saber!