Colònies de 1r d’ESO a Mas Pagès

Els passats dies 13 i 14 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO van viure les seves primeres colònies a l’institut!!! A Mas Pagès els esperaven un munt d’activitats a l’aire lliure (golf, futbol, etc.) que, malgrat les previsions meteorològiques, es van poder realitzar perfectament.
La primera intenció d’aquesta sortida és que els alumnes es puguin conèixer i conviure en un ambient diferent al del centre. Enguany, els moments de convivència i companyia van ser moltíssims i les sensacions que ens van quedar van ser molt bones.
Els tutors i tutores de 1r felicitem els alumnes per la seva implicació i actitud durant la sortida!