Clipflag ECO participa al Fòrum d’escoles Verdes

Aquest dimecres 27 de març, l’alumnat que formem part de Clip Flag ECO ens vam desplaçar fins a la seu de la Generalitat a Girona per contribuir en el Fòrum d’Escoles Verdes provincial .
Allà vam presentar la cooperativa CLIPFLAG i alguns dels nostres departaments. Juntament amb una presentació i algun vídeo vam presentar el departament de CLIPFLAG ECO, que va més dirigit a l’estalvi energètic i a l’augment del reciclatge al nostre institut.
El nostre estand estava format per dos tipus de pòsters que seran penjats pel nostre institut per tal de conscienciar l’alumnat. També vam oferir una presentació creada a base d’imatges per tal de ser més visual i algunes de les nostres joies creades amb materials reciclats.
Després de presentar-ho, vam veure presentacions d’altres instituts, amb propostes molt interessants, algunes molt fàcils de dur a terme. Creiem que implantar-les al nostre institut ens ajudaria a complir els nostres objectius com a Clipflag ECO.
Algunes de les propostes que ens van interessar més van ser les dirigides a l’estalvi d’aigua, ja que únicament amb una brida podem reduir fins a un 60% el malbaratament d’aigua del nostre institut.