L’alumnat d’Administració i Finances visita la sidreria Mooma

Aquest dimarts 2 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n curs del CFGS d’Administració i Finances va visitar la sidreria MOOMA de Palau-Sator, al costat de Torroella de Montgrí.
En Pau, el net del fundador, els va fer la visita per les instal·lacions i els va explicar com va sorgir la idea de fer sidra, com s’ha anat ampliant la idea de negoci amb diferents aportacions de clients i idees pròpies, i també com s’ha anat ampliant la línia de producció amb vinagre de poma i sucs naturals de les diferents varietats que cultiven, fent visites guiades i muntant un restaurant!
Per acabar la visita els van fer un tast dels seus sucs mono varietat i sidra. Moltes gràcies @mooma i fins aviat!