Arranquem el Servei Comunitari a la Fundació Estany

Aquest és un servei que fa especial il·lusió als 11 alumnes de 3r D’ESO que hi participaran a partir de Dimarts 6 de març. Es tracta de l’acompanyament a persones amb alguna disCAPACITAT de la Fundació Estany, durant 10 hores. Alguns alumnes han triat participar de la LLar Residència on conviuen; d’altres els acompanyaran en alguna extraescolar de dansa, costura o temps lliure… Tots ells, han estat convocats avui a una reunió a la mateixa Fundació. La Isa Lòpez, directora del centre, els ha donat molts recursos, pautes i orientacions per tal que afrontin aquest servei amb ganes i il·lusió i per tal de desmuntar falços mites entorn un col·lectiu que té moltes capacitats, i ganes de compartir-les.