Alumnes de 4t d’ESO avaluen la salut dels recs de Banyoles amb el Projecte R3C5

Durant 3 setmanes els alumnes de 4t d’ESO del centre han participat en el projecte R3C5 que organitza l’Escola de Natura de Banyoles. És un projecte molt complert, ja que no només es tractava de fer un mostreig als recs de Banyoles per determinar-ne la salut ecològica, sinó també de mesurar el coneixement que té la gent de Banyoles sobre l’estructura dels recs, quilòmetres que ocupen, nombre, situació i la seva història.
El projecte es porta a terme simultàniament en els tres instituts de la comarca i l’hem acabat fent un informe que s’ha enviat a l’Ajuntament de Banyoles perquè en valori la seva utilitat.
Els alumnes estan molt contents, ja que els ha servit per conèixer més els recs que travessen la vila de Banyoles i la història que els acompanya.