Activitats destacades al Servei Comunitari de 3r d’ESO

Dimarts 29 de maig, van haver dues activitats importants de remarcar respecte el servei comunitari que realitza l’alumnat de 3r d’ESO del Brugulat. Per una banda, un grup d’alumnes van fer la volta a l’Estany amb bicicleta per visualitzar les rastres de llúdriga. Es tracta del servei comunitari de Limnos, i aquesta activitat acabarà amb un cens visual i recollida de dades. Tota una experiència!. Per altra banda, també es va celebrar la cloenda del Sofà de Lectura a l’Escola Vall del Terri. L’alumnat que ha participat en aquest servei comunitari s’ha acomiadat dels alumnes de Primària. Ha estat una gran experiència per tots ells. Lectors i acompanyants han fet una gran feina. Esperem retrobar-nos aviat!