Els alumnes d’emprenedoria de 4t d’ESO guanyen el 1r premi provincial de l’ONCE sobre el bullying

ONCE
El passat mes de febrer l’alumnat de 4t d’ESO d’emprenedoria es va presentar al 33è Concurs de l’ONCE. Aquest any el tema era el Bullying i el lema és som diferents, no indiferents. Dels tres vídeos presentats pel nostre alumnat “Un camí, el camí de la vida” és el que ha estat guanyador de la fase provincial. Estem a l’espera de saber els resultats de la fase autonòmica i estatal. Esperem que hi hagi sort i moltes felicitats a l’alumnat d’emprenedoria.