Els alumnes de 4t ESO participen en el programa LLEGIR S:)

El dijous 30 de març, l’Helena Castellà, en Yeray Collado i la Sasha Pons, alumnes de 4t ESO, van visitar Tele Banyoles per exposar les seves lectures preferides al programa Llegir és Guai. Els tres alumnes van saber transmetre al públic el motiu pel qual van escollir les lectures que presentaven: Alas de Fuego, de Laura Gallego; Cartas a ninguna parte, d’Ane Santiago, i Un món feliç, d’Aldous Huxley. Cadascú dins la seva temàtica, fantasia, ciència ficció i sentiments, van saber atraure la curiositat de la resta i els van convidar a llegir també les seves lectures. Els alumnes van valorar l’experiència com a molt bona, tot i els nervis inicials i del directe, però una vegada van començar a parlar, es van deixar portar pel fil de les històries que explicaven.
Els programes s’emetran durant els tres primers dimarts d’abril (4, 11 i 18 d’abril) i es podran veure també per la web de Banyoles Televisió.