Els alumnes de Cultura Audiovisual presenten els seus videoclips

A la matèria de Cultura Audiovisual, comuna al Batxillerat artístic plàstic i escènic, és clau aprendre a portar a la pràctica els conceptes que s’aprenen a nivell teòric.

Com cada curs, per tant, els alumnes de 1r de batxillerat d’aquesta matèria han d’elaborar uns videoclips per portar a la pràctica temes tractats a les classes a nivell teòric: tipus d’enquadraments, punts de vista, transicions…etc. El punt de partida és la tria d’una cançó que els agradi per desenvolupar després un guió cinematogràfic. Els passos a seguir són molt importants: primer cal pensar la idea del guió, escriure el guió tècnic i l’storyboard. D’aquesta manera poden filmar seguint una estructura i uns temps.
Normalment la majoria de creacions acompanyen i representen el que ens diu la lletra de la cançó. D’altres, però, ens sorprenen amb imatges que es relacionen amb la música d’una manera més lliure i creativa i menys literal, com és algun dels exemples que us mostrem. També tenim algun exemple en el qual els alumnes confeccionen unes coreografies fetes a mida per la peça musical, buscant també diferents localitzacions segons el que es vol evocar.
Esperem que gaudiu amb alguns dels treballs que hem seleccionat!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut