Xerrada del Rotary Club a l’alumnat dels CFGM

Aquest dimecres 10 de març el Rotary Club de Banyoles ha entrat a les aules per tal de compartir una estona amb l’alumnat dels segons cursos dels cicles formatius del Brugulat, amb l’objectiu de transmetre la necessitat de la formació i de l’adquisició de competències i valors per tal de ser uns bons professionals del futur.

Per segon any consecutiu, i amb un format de xerrada adaptada a les circumstàncies motivades per la pandèmia de la COVID-19, el Rotary ha volgut participar en la formació transversal del nostre alumnat oferint-los la seva experiència com a gestors i representants d’algunes de les empreses de la comarca.
A més d’aquesta trobada, el vincle existent entre el Brugulat i el Rotary va més enllà, amb el suport que dona a molts projectes creats des de l’institut, facilitant la visita de l’alumnat a les empreses de la comarca o amb el finançament de la matrícula dels estudis de cicles formatius de grau superior a tres alumnes provinents de grau mitjà, un per cada família professional.
Per últim, cal recordar que a l’institut Josep Brugulat s’imparteixen els cicles formatius de grau mitjà i superior de les famílies d’administració i gestió, i de les famílies industrials de la fusta, moble i suro, i de la d’instal·lació i manteniment.