Èxit en el concurs matemàtic de “Problemes a l’esprint”

Com cada any, uns quants alumnes del nostre centre han participat en el concurs matemàtic Problemes a l’esprint. És un concurs prestigiós i els nostres alumnes hi han fet molt bon paper.
Aquest dimecres 11 de desembre, nou alumnes de quart d’ESO (Andreu Ballarín, Paula Bosch, Feran Campmol, Laura Pagès, Meritxell Masdevall, Núria Garcia, Ferran Plana, Laura Subirana i Àlex Rodríguez) i 16 de tercer d’ESO (Martina Ahumada, Afra Casadevall, Aleix Codina, Sara Coll, Mar Coll, Weiping Deng, Bernard Figueras, Jana Gifra, Martí Jacquet, Laura Llandrich, Berta Martín, Carla Robert, Júlia Shu-Yan, Berta Ventura, Júlia Vila i Andreu Vila) han participat en el concurs matemàtic de Problemes a l’esprint per a equips de tercer i quart d’ESO que s’organitza anualment a tot Catalunya i al País Valencià.
Es tracta de resoldre, amb el mínim temps possible, deu problemes que, de vegades, estan relacionats entre ells. Cal dir que els vint-i-cinc alumnes han treballat molt bé en equip i han aconseguit acabar els deu problemes en menys de tres quarts d’hora -un temps rècord pel nostre institut. A més, també han estat capaços de resoldre els tres problemes extra, de propina, que se’ls han proposat. Aquest fet ha suposat que el nostre centre hagi estat felicitat explícitament per haver estat uns dels instituts que ha aconseguit un millor resultat.
Per a més informació sobre l’activitat es pot accedir a la pàgina web cilcant aquí
En aquesta pàgina també es diu que la participació ha estat de rècord històric:123 centres amb 142 equips.
Molt bona feina. Enhorabona, nois i noies!!!