Trobada esportiva comarcal de 1r d’ESO

El dia 25 d’octubre va tenir lloc la jornada esportiva dels alumnes que fan 1r d’ESO de tots els instituts de la comarca. El lloc escollit va ser el Parc de la Draga, un lloc ideal per a la pràctica esportiva. Concretament, van ser els alumnes de 2n curs del CFGS d’Activitats Físicoesportives de l’INS Pere Alsius els qui van dinamitzar totes les activitats. La proposta esportiva es va concretar en les estacions següents: pitxet, ultimate, cementiri, rugbi flag, cros i ritme. Els alumnes n’han fet una valoració molt positiva!!!!