L’actor Pau Vinyals visita l’alumnat del 2n de Batxillerat d’arts escèniques

Aquest dilluns al matí, l’actor Pau Vinyals ha vingut a fer un taller a l’alumnat de 2n de batxillerat de la matèria d’arts escèniques. En Pau és un actor de Ravós del Terri, resident a Barcelona, que va començar a fer teatre a la ciutat de Banyoles fins que va anar a estudiar a l’Institut del Teatre i va començar a tenir reconeixement dins el món del teatre català.
És especialment conegut pel personatge de Gabi a la sèrie Merlí de TV3, però també destaca per la seva àmplia trajectòria en el teatre i en el món de l’audiovisual.
Al taller ha convidat els alumnes a reflexionar sobre el teatre i sobre la interpretació. Han sorgit reflexions molt interessants i enriquidores. Els alumnes han pogut intervenir i fer preguntes sobre l’ofici de l’actor. Un matí molt complet.
Moltes gràcies per venir, Pau.