Presentació del projecte MY TOWN

Aquest dimecres, 18 de maig a les 19.30 hores, es presentarà el resultat final del projecte ‘My Town’ desenvolupat pels alumnes de l’Insitut Alexandre de Riquer de Calaf. L’acte tindrà lloc a la Biblioteca de Calaf.’
my town
My Town’ és un projecte finançat pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport espanyol que té per objectiu millorar les competències lingüístiques dels alumnes en diferents llengües, així com aprendre a valorar i respectar la riquesa cultural i artística de l’entorn. Al mateix temps, els alumnes han desenvolupat competències digitals a través de l’edició de vídeo i fotografia, realitat augmentada i geolocalització.

Així, amb el treball realitzat els estudiants han produït recursos audiovisuals plurilingües que serviran per enriquir les visites turístiques, educatives i culturals que es puguin realitzar en els punts d’interès més emblemàtics de les poblacions on es desenvolupa el projecte, com és el cas de Calaf. A través de la realitat augmentada i d’un sistema de codis QR, els visitants podran accedir a informacions i imatges per completar les seves visites utilitzant diferents dispositius com els mòbils o les tablets.

Juntament amb el de Calaf quatre centres d’arreu de l’estat espanyol també hi han pres part. Són l’IES Andreu Sempere (Alcoi-Alacant), l’IES Diego Torrente (San Clemente-Conca), l’IES Bartolomé Pérez (Lorca-Murcia) i l’IES Blas Infante( El Viso del Alcor-Sevilla).

En el cas del centre calafí, el projecte també ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Calaf.