Crèdit de Síntesi a Tarragona 2016

Ha estat una gran experiència i esperem que l’any que bé els alumnes puguin gaudir de Tarragona tant com hem fet els actuals alumnes de tercer.

3 eso tarradonaEls alumnes de tercer d’ESO vam anar a de Tarragona a fer el Crèdit de Síntesi. Ens vam allotjar en el camp d’aprenentatge durant dos dies, el dimarts i el dimecres.

Quan vam deixar les maletes, després d’un llarg viatge en bus, ens van fer una petita introducció de tot el que veuríem i algunes explicacions. Ens van ensenyar objectes de la època romana i a alguns voluntaris els van vestir amb roba de l’època, que ens va semblar una activitat divertida ja que vam acabar rient tots. Un cop acabat de dinar vam anar fer una gimcana per Tarragona, la qual va ser prou entretinguda ja que havíem d’anar omplint un dossier i fer fotos.

En acabar la gimcana vam tornar al camp d’aprenentatge on vam fer jocs de l’època romana, van ser molt divertits i emocionants ja que vam comprovar que els jocs d’ara i els de abans són molt diferents.

Vam tornar a les habitacions i ens vam preparar per dormir, ja que l’endemà ens havíem de llevar molt d’hora! El dia següent vam anar a Tarragona i allà vam visitar un museu on ens van ensenyar una gran maqueta que ens mostrava Tarraco. Tot seguit vam anar a la muralla i omplint els dossiers que ens van donar seguíem l’explicació que ens feien. En acabar vam anar a l’amfiteatre i allà ens van fer una explicació, al acabar-la vam poder baixar a dins, va ser una gran experiència!

Finalment ens vam acomiadar de Tarragona anant a veure i a mesurar l’aqüeducte. I vam tornar cap a Calaf, que després de dos dies els pares ens esperaven amb els braços oberts.

El dia 10 per acabar ja completament, vam anar a visitar el port de Barcelona, a on vam participar en una divertida activitat i tot seguit vam fer un recorregut amb vaixell.

Va ser una gran experiència i esperem que l’any que bé els alumnes puguin gaudir de Tarragona tant com hem fet els actuals alumnes de tercer.

Redacció Èrika López i Fotografia Jordi Pons