Jornada de contes musicats

Ahir 14 de novembre, al matí, els alumnes d’ ESO i primer de batxillerat, vam fer un recorregut pel poble per anar a veure tres dels contes explicats per nois i noies de la Casa d’ Oficis. A més a més, alguns alumnes de l’ institut que toquen algun instrument ens van tocar unes quantes peces, al principi i al final de cada conte.

Va ser una experiència molt bona ja que no tan sols escoltàvem el conte, sinó que també hi participàvem i per tant era molt més entretingut. Vam poder reviure els moments de quan érem més petits i la nostra família ens explicava aquesta classe d’ històries tan màgiques.

Per acabar, també vull fer menció als companys de l’ institut que també van participar en el projecte com a voluntaris per explicar històries als més petits.

Redacció: Jordi Carrillo