Carnestoltes 2017

El passat dia 3 març vam celebrar el carnestoltes a l’institut. Quan vam arribar ens vam disfressar per classes segons el tema prèviament assignat. Aquest any el tema principal va ser el de Laureà Figuerola (creador de la pesseta). En acabat de disfressar-nos vam baixar tots els alumnes al pati, ens vam posar en cercle i vam ballar una dansa, que ja ens havien ensenyat anteriorment, va ser molt emocionant ja que érem tots els alumnes reunits al pati  gaudint d’aquell moment.

carv

En acabat vam sortir de l’institut i vam anar a fer una rua, conjuntament amb els nens de la guarderia i els alumnes de l’escola .Va ser una nova experiència ja que no s’havia fet mai. Durant aquesta rua vam anar parant a les diferents places de Calaf i a cada lloc a on paràvem ballàvem  una dansa.

Finalment vam tornar a l‘institut a on es va donar l’entrega de premis. Els  guanyadors van ser els alumnes de 2n de batxillerat i tot seguit es va posar música per ballar plegats i acabar la festa gaudint al màxim.

Redacció: Jana Ribalta

Fotografia: Queralt Vilaseca