Butlletins de notes del 2n trimestre

Estem fent la tramesa, per correu electrònic, dels butlletins de les notes del segon trimestre. En circumstàncies normals, qui fa el lliurament dels butlletins són els tutors/es personalment amb els alumnes, però entenem que és una informació important que s’ha de tenir.

Els butlletins els enviem en format PDF a l’adreça de correu electrònic familiar que en el seu dia ens vau proporcionar.

Ens trobem que hi ha famílies que no ens han donat cap adreça electrònica o la que ens vau donar ja no està activa. En aquest cas, enviem el butlletí de notes a l’adreça de correu de l’alumne/a que els ha proporcionat l’institut i quan tornem a les classes presencials donarem els butlletins en paper.