Visita a la fàbrica de la Coca Cola

El passat dimecres 26 de febrer els i les alumnes de 2n d’ESO vam tenir el plaer de gaudir de la visita guiada a la fàbrica de la Coca Cola situada a Martorelles, una d’entre les 8 fàbriques de Coca Cola European Partners.

El primer que vam fer al baixar de l’autobús va ser entrar per una porta que simulava la xapa d’una ampolla de Coca Cola, seguidament ens van conduir a una sala situada al primer pis en la qual ens van fer una presentació de la història de la marca, dels projectes en els que treballen i de la distribució de la planta. En acabar, ens van  fer un seguit de preguntes en les quals qui encertava la resposta era premiat/premiada amb un petit assortiment de productes de propaganda de la marca. Després vam fer una pausa per esmorzar i ens van deixar escollir una beguda d’entre totes les que representen.

Un cop la pausa finalitzada ens van conduir a uns passadissos elevats des d’on vam tenir el privilegi de veure de primera mà com s’envasen les que, per a la majoria de nosaltres, són les nostres begudes preferides.

I finalment, vam retornar al punt d’inici on vam fer una foto de grup i on se’ns va obsequiar amb més productes de màrqueting de la marca.

En definitiva va ser una sortida remarcable durant la qual vam descobrir a fons una gran marca com es Coca Cola i en la qual vam gaudir d’un matí ple de diversió i coneixement.

Redacció: Annwenn Catalan.

Fotografia: Laura Domingo.