JOAN MARGARIT AROUND THE WORLD THROUGH TRANSLATION

Enguany, per commemorar el poeta de Sanaüja, a través de l’activitat d’anglès per a la DIADA DE SANT JORDI, hem volgut fer reflexionar tot l’alumnat de l’institut sobre la utilitat de la poesia i la importància de la traducció per donar a la nostra cultura una dimensió internacional.

Aquesta iniciativa ha estat una oportunitat més per convertir els recursos de les xarxes socials i l’omnipresent món digital en aliat de l’educació. Per això, tot l’alumnat ha experimentat amb vídeo poesia, recitació a TikTok, video dansa dramatitzada o video clip rapejat amb creacions poètiques pròpies inspirades en alguna poesia de Margarit.

Aquí trobareu els guanyadors i altres treballs molt i molt interessants:

Compartiu les vostres creacions amb amics i família!