Greek & Roman Legacy

Els alumnes de Llatí de 1r de Batxillerat han portat a bon terme el projecte en anglès (GEP3) titulat Greek & Roman Legacy. A partir de la driving question que dóna fil conductor i sentit constant a tota la recerca (How do the Classical footprints impact your life?), els alumnes han realitzat una ingent tasca de documentació i de reflexió no només sobre diversos aspectes del món antic sinó especialment sobre el llegat que ens n’ha perdurat fins a l’actualitat. Fins a quin punt l’herència grecoromana condiciona les nostres vides? Aquest és el quid de la qüestió sobre la qual els almunes han treballat i debatut durant les darreres setmanes de curs.

L’objectiu de la primera part del projecte era l’elaboració d’un Glogster que havia de servir com a suport visual per a una exposició oral individual en anglès davant dels companys que en realitzarien l’avaluació. Tenint en compte que els alumnes de 1r de Batxillerat són a punt de realitzar el tan anhelat viatge a Roma, a cadascun se li assignà un monument o un indret emblemàtic dels que properament visitaran in situ. D’aquesta manera havien de realitzar-ne en anglès una descripció formal i històrica que serà reproduïda de nou davant de la resta de companyes i companys de 1r de Batxillerat durant el viatge a la capital italiana on ells exerciran de guies turístics.

La segona part consistia en un treball col·laboratiu també en anglès (que han realitzat per parelles) on havien d’escollir un tema relacionat amb l’herència grega i/o romana que fos del seu interès. La tasca culminava en la preparació d’un Power Point i una presentació oral davant d’un nombrós auditori. La resta de l’alumnat de 1r de Batxillerat en feia el peer assessment mentre un grupet de professors en feia una valoració molt més acurada.

Enhorabona a totes i tots per la feina realitzada!

Well done, guys! Good job!