Excursió a Barcelona dels alumnes de 4t

El dijous 22 de març els alumnes de 4t vam fer una excursió primer a les Coves de Salnitre de Collbató. Després d’esmorzar els del científic i el professional vam anar al Museu Blau de Barcelona mentre que els nostres companys de l’humanístic van anar al Museu d’Història de Catalunya.

El Museu Blau ens va semblar bastant interessant ja que anàvem mirant el que a nosaltres ens cridava més l’atenció. Primer vam mirar com es va formar el planeta. Vam veure el Big Bang i com es va formar el cosmos. Després vam veure com els animals van evolucionar per sortir de l’aigua. Hi havia fòssils i esquelets d’animals. Hem vist exemples de la evolució com l’insecte pal, que ha evolucionat de manera que es pot amagar dels depredadors.

Article confeccionat pels alumnes de 4t ESO del Professional.