Erasmus

Com molts de vosaltres ja sabeu, el 18 de novembre van arribar a Calaf  diversos alumnes de diferents països: Txèquia , Grècia i Romania. El motiu de la seva estada a Calaf va ser per dur a terme un projecte conjunt d’Erasmus. L’objectiu general d’aquest projecte es saber més sobre els orígens d’Europa. Aquest tema l’hem abordat des de diferents disciplines, com són la tecnologia, l’anglès i el llatí.

L’estada a Calaf d’aquests alumnes va ser molt intensa i interessant. Vam realitzar moltes activitats plegats com, per exemple, treballar en equips per desenvolupar una línia en el temps al llarg de diferents períodes; també vam fer un mapa en parelles que vam haver d’exposar el divendres dia 23. D’altra banda vam visitar ciutats catalanes molt importants per ampliar els coneixements relacionats amb aquest projecte. Així doncs a Barcelona vam contemplar el monument més espectacular, és a dir la Sagrada Família, també vam visitar el museu d’Història de Catalunya i vam passar la tarda al Maremagnum. La següent visita va ser a Tarragona on vam sentir que  fèiem un viatge en el temps passejant per l’amfiteatre romà, el circ…..

En conclusió una experiència inoblidable, plena d’emocions, somriures, bons moments, alguns entrebancs i alguna que altra llàgrima en el moment del comiat.

Redacció: Jana Perramon

Fotografia: Núria Pons