Carnestoltes

El passat dia 8 de març vam celebrar el carnestoltes al nostre institut.

Quan vam arribar, tots els alumnes vam anar a les nostres classes i ens vam reunir amb els nostres tutors i tutores. Allí ens vam acabar de preparar per sortir al pati.

A les 9:30 tots vam baixar al pati. Abans de començar el carnestoltes unes alumnes de 4t d’ESO van llegir un manifest perquè també era  el Dia internacional de la dona.

Més tard vam començar el que tots esperaven  A BALLAR!! Varem començar des dels més petits fins als més grans. Quan totes les classes van haver desfilat i mostrat els seus balls, vam esmorzar.

Al cap d’una estona vam marxar a fer la rua per Calaf acompanyats per l’escola Alta Segarra i la guarderia. ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!!!

Vam tornar cap a les 12 del migdia i el jurat va anunciar qui havia guanyar amb el millor ball. Aquest any han guanyat els alumnes de 4rt d’ESO. Moltes felicitats!!

A les 14:00 tothom va marxar cap a casa amb un somriure de punta a punta.

Redacció: Ksenia Broslavskaya.

Fotografia: Lubna Benomar.