Educaplay

Educaplay és una eina molt potent en línia que permet crear o buscar diferents tipus de jocs. Hi ha jocs de parelles tipus memo o parelles que poden anar bé per a l’àrea de llengües, jocs de preguntes amb pistes, mots encreuats, diàlegs amb veu, dictats en línia, imatges o mapes amb respostes, jocs de lletres desordenades, ordenar paraules o formar frases, agrupar paraules, passaparaula, preguntes inserides en vídeos, etc.

Permet trobar jocs en català, anglès i d’altres idiomes. També pots buscar-los per l’edat dels alumnes o la matèria en qüestió. Si els teus alumnes estan cansats del Kahoot, aquesta pot ser una bona eina per a “gamificar” les classes.