Menorca 2018

El passat diumenge 10 de juny els alumnes de 4t ESO vam anar a Menorca com a viatge de final de curs. Vam agafar el vaixell a les 22h  i vam arribar a Ciutadella a les 6:30h del matí.

El primer dia vam agafar un bus des del càmping Son Bou fins a un poble talaiòtic, on vam veure les restes de les diferents cases i monuments que hi havia, després vam anar caminant fins a Cala En Porter on ens vam banyar i vam dinar. La tornada al càmping la vam fer a peu.

El segon dia vam sortir del càmping i vam anar caminant  fins a Cala Mitjana on vam descansar i des d’on vam continuar fins a Cala Galdana on vam dinar. Fins a Macarella i Macarelleta van anar només uns quants, els que no estaven tan cansats i tenien ganes de continuar caminant. La tornada al càmping la vam fer en bus.

El tercer dia vam agafar el bus fins a Fornells des d’on vam caminar fins a Cala Tirnant i després vam tornar a Fornells a peu, a la tarda ens vam dividir per grups i uns van fer vela i els altres kayak.

El quart dia no vam poder fer ni vela ni kayak perquè feia molt vent, així que vam decidir anar a visitar Maó, on vam dinar. A la tarda vam anar al càmping, ens vam arreglar i vam anar a Ciutadella a sopar.

El cinquè i últim dia vam acabar de fer la maleta i un bus ens va portar al port on vàrem agafar el vaixell que ens va retornar cap a casa.

Han estat uns dies en els que hem compartit molts moments, uns dies per recordar.